Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 155 Бензин или дизел?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
    Здравейте колеги нека и аз да напиша нещо, просто и ясно и ако греша ме поправете. Момчето иска 155 значи като на нас му харесва ,но каква да си купи бензин или дизел и кой бензин и кой дизел .Моето мнение е колата трябва да е възможно по малко години значи новото купе добър мотор които няма скъпо обслужване значи 8 клапана ,но не 2,0 защото 2,0 е стара много кое остава 1,7 и1,8 а 1,8 е като 1,7 само че има вариатор и гори повече за бързина дума не става и двете не са бързи тогава кое е наи рентабилно . Дизел 1,9 тд много по добра от 2,4 не се чупи има един ремък който не струва нищо души нафтата и доста добре върви . Значи според мен колега колата която ти трябва е 155 96 година 1.7 тс или 155 96 година 1,9 тд всичко друго е загуба на време и пари
    Ми не точно, адаш, даже баш обратното.
    И 94-та, и 96-та са си все стари кошници, важното е коя е по-запазена.
    1.7 не гори повече от 1.8 и от 2.0, не е по-евтино за поддръжка, тогава каква е логиката да купи баш 1.7?! Това не значи, че ако му попадне читава 1.7 трябва да я върне де.
    За дизела съм съгласен.
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
      Ми не точно, адаш, даже баш обратното.
      И 94-та, и 96-та са си все стари кошници, важното е коя е по-запазена.
      1.7 не гори повече от 1.8 и от 2.0, не е по-евтино за поддръжка, тогава каква е логиката да купи баш 1.7?! Това не значи, че ако му попадне читава 1.7 трябва да я върне де.
      За дизела съм съгласен.
      Значи не си ме разбрал точно 2.0 няма от новото купе или поне няма намиране остават 1.7 1.8 според колегите от форума 1.7 е пустиняк а според мен 1.8 е същия пустиняк но пустиняк с вариатор който гори и малко повече а ако е и старото купе е и по грозен пустиняк с вариатор който гори малко повече
      Значи 1.7 96 година е за предпочитане защото е красив пустиняк без вариатор и гори малко по малко в градски условия
      155 2.0 16v МY95 Sport

      Comment


      • #33
        По горе съм написал че за ремонти съм дал над 7 000 плюс цената на колата 6 500 през януари 2005г та става над 13 000лв.Според мен не е нормално за шест години да дам за ремонти повече пари отколкото съм дал за самата кола.Ще се опитам да изброя неизброимите проблеми които ми е създавала тази кола като съм сигурен че ще забрава някои и че за някой части вече не си спомням точните цени но вие сами ще прецените.
        през 2005г.
        смяна на воден радиатор 200лв,рейка 200лв,кормилни накрайници около 50лв,двата предни амортисьора и тампоните към тях 300лв,двете външни карета 150лв,шлайф на четирите глави+гарнитурите за тях и за капак клапани около 100лв,за работа 150лв,всичко=1150лв
        през 2006г.
        смяна на предни носачи около 200лв,вътрешни карета 150лв,някакви уплътнения на климатика+пълнене и работа 50лв,биалетки около 30лв,тампони стабилизираща щанга 20лв,горен тампон на двигателя 120лв,ремонт по ABS-а така и не разбрах какво му беше 50лв,обтегач на пистовият ремък с амортисйорчето около 100лв,ремонт на генератора 80лв,за работа 100лв,всичко=900лв.
        през 2007г.
        смяна на хидравличните повдигачи на клапаните 250лв като имате предвид че при дизелът се свалят и главите на двигателя,отново шлайф на главите 30лв,метална гарнитура за главите 100лв,гарнитура капак клапани 20лв,принудителна смяна на маслото и филтъра 80лв,пътна помощ защото при дизела като умре повдигач пръта излиза от кобиличката и колата не върви 50лв,за работа вече познатите 100лв.След това смяна на предни лагери и предни спирачни дискове+накладки 270лв,работа 40лв,всичко=940лв
        през 2008г.
        пътна помощ от София до Плевен защото се скъса денферната шайба на коляновият вал 200лв,денферна шайба втора ръка 250лв+пътуване до СОФИЯ за да я разпозная и да я взема 50лв,пистов ремък 30лв,водна помпа 60лв,лагери на паразитните ролки на пистовият ремък 20лв,за работа 50лв,ключ за педала на спирачките 10лв,маркуч за ниското налягане на хидравликата+хидравлично масло и работа 30лв,подгревни свещи 4 по 30лв 120лв,всичко=820лв
        през 2009г
        смяна на тампони на задният мост 50лв,лагери на задните носачи 70лв,задни амортисьори 80лв,за работа 70лв,отново смяна на обтегача на ремъка защото се счупи от затегнал компресор на климатика 70лв втора ръка,ремък 30лв,компресор на климатика 150лв,гумена муфа на компресора 40лв,хидравлична помпа 80лв,клингеритеното каре на ход.помпата 20лв,масло за хидравликата 15лв,зареждане на климатика 20лв,паразитна ролка на ремъка 20лв,за работа 50лв,две машинки за предните ел.стъкла 100лв,машинка за централното заключване на задна врата+брава 60лв,машинка за централното заключване на багажника 15лв,амортисьори на преден капак 35лв,жила за ръчната спирачка 40лв,ремонт на стартера 80лв,за работа 50лв,всичко=1145лв,
        през 2010г
        смяна на задните лагер-главини с ABS 140лв,задни дискове с накладки 60лв,електронната дюза 80лв+пререгулиране на четирите дюзи 40лв,радиатор-че на парното 40лв,труд 60лв,двата маркуча на турбото 60лв,термостат за втори път от Рено 5-15лв,пълнене на носачите 50лв,един кормилен накрайник 20лв,маншони 20лв,помпа на съединителя 30лв,работа 50лв,ремонт на нафтовата помпа 200лв,работа 50лв,задно гърне 50лв,мека връзка на генерацията 40лв,датчик за ниво на антифриза 25лв,ксенон на къси дълги светлини 140лв,всичко акумулатор 140лв,8 нови гуми 700лв,всичко=2010лв
        ЦЯЛАТА СУМА Е 6965ЛВ.При условие че има поне още 10% за които просто не се сещам.
        Alfa 155 2,5TD

        Comment


        • #34
          За Ауди или БМВ по-малко пари ли мислиш, че щеше да дадеш?
          И ако толкова мислиш, че е заради марката, що не я продаде още през 1996-та?
          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

          Comment


          • #35
            Ванка, забравил си да добавиш и цената за гориво, винетки, данъци, подкупи и актове от КАТ и.т.н. съпътстващи разходи по колата.

            ---------- Post added at 18:45 ---------- Previous post was at 18:44 ----------

            Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
            За Ауди или БМВ по-малко пари ли мислиш, че щеше да дадеш?
            И ако толкова мислиш, че е заради марката, що не я продаде още през 1996-та?

            Тогава още не е бил наясно със скапаните 155-ци.
            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
            Автогаз сервиз-
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от ванката Покажи съобщение
              По горе съм написал че за ремонти съм дал над 7 000 плюс цената на колата 6 500 през януари 2005г та става над 13 000лв.Според мен не е нормално за шест години да дам за ремонти повече пари отколкото съм дал за самата кола....
              Все едно чета равносметката на колегата ми с Пасат ТДИ 2002 година, само дето при него бяха малко повечко парите за ремонти - просто старата кола си е стара кола и не може да очакваш чудеса. Аз да си сложа в сметката музиката и тубата в колата или парите за тунинг, че тогава ще набъбне ? В автомобилите винаги нещата са такива и няма начин да излезнеш на печалба, камо ли те да си наливат горивото. Шанс...
              Arena Coast Customs

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                .

                ---------- Post added at 18:45 ---------- Previous post was at 18:44 ----------




                Тогава още не е бил наясно със скапаните 155-ци.
                Точно това е причината
                Alfa 155 2,5TD

                Comment


                • #38
                  Половината от това дето си описл колега @ванката, не са дефекти а текущи ремонти дето трябва да направиш по която и да е марка автомобил.
                  Добре е също да се знае и пробега в км. за тези години.

                  П.П. Добре, че не си си купил 156-ца... там пък какви "текущи" ремонти на предницата има...
                  Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 19:04.
                  Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                  Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                  Comment


                  • #39
                    Здравей колега .имам предвид ванката. мотора 2,5 VM е нещо като черна дупка там парите и ремонтите имат друго измерение аз имах 164 с този мотор и виждам че ти не си правил почти нищо и ти предстои още много като ризи бутала алуминиеви супорти на коляновия вал турбо и др. Този мотор се монтира на алфа, краислер вояджер, опел фронтера и др.Които е карал този мотор не повтаря повече никога с марката било то опел или алфа .Желая ти успех
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                      П.П. Добре, че не си си купил 156-ца... там пък какви "текущи" ремонти на предницата има...
                      ..и то по няколко пъти на година поради части ментета!
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #41
                        Пробегът е около 70 000км като за шест години има поне три месеца плътно по сервизите предимно в очакване на части

                        ---------- Post added at 17:37 ---------- Previous post was at 17:35 ----------

                        Също имам и четири возения на пътна помощ две от които извънградско
                        Alfa 155 2,5TD

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от ванката Покажи съобщение
                          Пробегът е около 70 000км като за шест години има поне три месеца плътно по сервизите предимно в очакване на части

                          ---------- Post added at 17:37 ---------- Previous post was at 17:35 ----------

                          Също имам и четири возения на пътна помощ две от които извънградско
                          Както написах по-горе колега - шанс... И аз имах подобен с моята 145-ца, защото не разбирах и си взех гробница(но сега е почти идеална), после си взех читава 155 и я гръмнах(15000 оборота звучат множко за автомобил ежедневка), заради рацерските ми наклонности, но изваждане имах и с другите ми автомобили, да не говоря за КИА Соренто 2005, където хвърли сюзи на 36000км и дадох отмах 5 бона.
                          Arena Coast Customs

                          Comment


                          • #43
                            Затова който е предубеден, по-добре да не си купува Алфа или към която марка е предубеден.
                            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                            Comment


                            • #44
                              Да се намеся и аз като бивш собственик на 155.
                              За моята някогашна 1.8TS 8v мога да кажа само хубави работи.
                              Карах я три години, за които минах 50000 км и през това време съм сменил - предни дискове, съединител и консумативи, като подчертавам, че колата си я взех със заминал съединител и износени спирачни дискове.
                              Другото което мога да кажа е, че това е една от колите, които са ми доставяли най-голямо удоволствие от шофирането, дотолкова че наскоро се бях замислил дали да не си взема една отново
                              Alfa Romeo 145 1.9 JTD

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                                Здравей колега .имам предвид ванката. мотора 2,5 VM е нещо като черна дупка там парите и ремонтите имат друго измерение аз имах 164 с този мотор и виждам че ти не си правил почти нищо и ти предстои още много като ризи бутала алуминиеви супорти на коляновия вал турбо и др. Този мотор се монтира на алфа, краислер вояджер, опел фронтера и др.Които е карал този мотор не повтаря повече никога с марката било то опел или алфа .Желая ти успех

                                Колега,имам Чероки 2.5тд с WM мотор и честно да ти кажа,в момента търся 155 с такъв.За три години,освен масло и филтри,за друго не съм дал и стотинка по мотора.Зимно време пали както на лятно,върви като чума и гори около 10 градско (8 извънградско до 120 км/ч) Като знам този мотор,как дърпа над 2 тона тенекия и върви в калта с 4х4,няма как да не искам същия и на 155.

                                Моята е 155,2.0 8 клапанова и всичко по горе е вярно.Гори ми под 10 градско,почти никакви пари за подръжка освен стандартните и като купе е много хубава.


                                Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                                Comment

                                Working...
                                X